≡ Menu

Kenali Sifat Wanita Yang Lelaki Cari

Sifat-Sifat Wanita

Ramai lelaki yang terpikat pada wanita yang bersikap keibuan, lembut, mengambil berat dan penuh kasih sayang. Wajah keibuan mampu membuat lelaki berasa tenteram ketika sedang stress, cemas dan gelisah dan senang hati ketika mahu bermanja. Jangan tunggu sampai melahirkan baru nak tonjolkan sikap keibuan. Setiap wanita ada potensi keibuan dalam diri masing-masing.

1. Keanak-anakkan

Dalam batas yang wajar, sifat keanak-anakan seorang wanita menjadi daya tarikan di mata lelaki. Mereka berasa terhibur dengan keletah anda. Tetapi tentulah bukan sifat keanak-anakkan yang melampau dan menyakitkan hati tetapi sikap keanak-anakan yang menyenangkan. Misalnya, kemanjaan wanita yang membangkitkan naluri kebapaan dan kelakian lelaki. Wanita ceria membuat lelaki lebih terhibur.

2. Penuh Pengertian

Sikap pengertian wanita membuat lelaki berasa dihargai dan diterima seadanya. Sikap ini tercermin dari perasaan mudah memaafkan, memilih waktu yang tepat untuk berbincang masalah dan sebagainya. Contohnya ketika lelaki melakukan kesilapan, wanita yang berpengertian tidak terus mengeluarkan kata-kata yang kasar atau menuduh bukan-bukan sebaliknya cuba mengerti dulu persoalannya.

3.Menghargai

Wanita yang menghargai lelaki adalah wanita idaman lelaki. Berbeza dengan wanita yang suka diperlakukan dengan lembut, lelaki suka dihargai, dipuji dengan tulus ikhlas dan diberi kepercayaan. Penghargaan dari wanita membuat lelaki berasa bangga.

4. Menjaga Penampilan

Lelaki menyukai wanita yang pandai menjaga penampilannya agar sentiasa kelihatan cantik, bersih, kemas dan menarik. Penampilan yang baik menunjukkan wanita tersebut menghargai dirinya. Dia akan murah senyuman, pandai merawat tubuhnya, meningkatkan kualiti hidupnya dan memberi yang terbaik kepada dirinya. Dia suka dan bersyukur dengan dirinya dan secara tidak langsung memancarkan pesona yang menyebabkan lelaki juga menyukainya. Apabila sudah berumahtangga, wanita tersebut terus menjaga penampilan dirinya dan kesihatan tubuh badan walau sudah beranak-pinak. Siapa yang tidak suka isteri yang masih kelihatan cantik dan ramping walau dah punya anak 3??

5. Pandai berbicara

Lelaki tertarik dengan wanita yang pandai berkomunikasi dan boleh diajak berbual. Walau topik perbualan yang disukai lelaki berbeza dengan topik kegemaran wanita, wanita tersebut dapat mengimbanginya. Dia bukan sekadar teman berbual yang pasif, tetapi dapat memberi respon dan pendapat yang baik. Dia juga tahu menjadi pendengar yang baik, serta mengalihkan topik yang agak serius kepada perbualan yang lebih menarik. Lelaki juga suka dengan wanita yang suka bergurau dan pandai berjenaka serta boleh menerima jenaka lelaki dengan baik dan berfikiran terbuka.

6. Pandai Bergaul dan Menyesuaikan Diri

Wanita yang pandai bergaul dan menyesuaikan diri mempunyai nilai lebih di mata lelaki. Wanita tersebut tahu menghadapi orang yang lebih tua dan cara berhadapan dengan orang yang lebih muda. Apabila berhadapan dengan suasana yang baru, wanita tersebut tidak gentar malah cepat menyesuaikan diri. Dia mudah di ajak ke mana saja dan tidak kekok sam ada di bandar atau di kampung.

7. Menghormati Diri Sendiri

Lelaki suka dengan wanita yang menghormati dirinya sendiri sebagai seorang wanita, bersikap sopan dan mempunyai etika. Wanita yang menghormati dirinya sendiri mempunyai keyakinan dan tahu apa yang baik dan buruk diperlakukan oleh seorang lelaki terhadap dirinya. Jadi dia tahu apa yang dia inginkan dan mahu elakkan serta menjaga maruah dirinya. Dia tidak akan merendah-rendahkan dirinya dan tidak akan membiarkan lelaki memperlakukan dirinya sesuka hati.

8. Simpati dan prihatin

Lelaki suka wanita yang murah hati, mengambil berat, simpati pada nasib yang susah, sayangkan kanak-kanak dan tidak memilih bulu. Kebaikan yang wajar dan spontan mencerminkan hati yang mulia. Ada kecantikan dalaman pada dirinya yang memancar keluar dengan indah & mempesona…

Inilah sifat seorang wanita yang sempurna kerana rupa bukan segala-galanya…

RegionUP
  |  (Unspecified city),
 - 17 Sep 2017

Description. JOB DESCRIPTION HR Manager Business Partner, Philippines (Based in Manila) HR Manager Business Partner, Vietnam (Based in Ho Chi Minh) HR Manager Business Partner, Mal...

RegionUP
  |  (Unspecified city),
 - 16 Sep 2017

Description. This is a highly visible role where you will work closely with senior business leaders and provide financial decision support to drive strategic plans and business per...

RegionUP
  |  (Unspecified city),
 - 17 Sep 2017

Description. The Position The successful incumbent will be responsible for all the elements of Tax Compliance for Asia Pacific where he she will work closely with the Group Tax Man...

RegionUP
  |  (Unspecified city),
 - 15 Sep 2017

Description. Responsibilities Responsible for Regional Market. covering South East Asian Countries Execute marketing plan and initiatives to drive the products line growth and obje...

RegionUP
  |  (Unspecified city),
 - 16 Sep 2017

Description. A rapidly growing oil & gas MNC with office based in Kuala Lumpur, Malaysia is currently hiring for a Recruitment Manager. Please reach out to us immediately if you me...

RegionUP
  |  (Unspecified city),
 - 16 Sep 2017

Description. Reporting to the Country Manager and Regional Human Resource Manager, the Human Resource Manager is responsible to manage the full spectrum of human resources function...

neuvoo job search kerja-kerja

Incoming search terms:

cara memikat lelaki di sekolah menengah,lelaki suka perempuan macam mana,perangai lelaki,kenali sifat lelaki,ciri perempuan yang disukai lelaki,sikap lelaki,ciri ciri perempuan comel,lelaki suka perempuan yang macam mana,perempuan comel di mata lelaki,tanda lelaki benci kita,ciri ciri perempuan yang lelaki suka,perangai perempuan yang disukai lelaki,kenapa lelaki suka perempuan comel,ciri ciri perempuan idaman lelaki,jenis perempuan yang lelaki suka,wanita idaman lelaki,sifat sifat lelaki,ciri wanita idaman lelaki,ciri perempuan yang lelaki suka,ciri gadis idaman lelaki,perempuan idaman lelaki,sifat perempuan yang disukai lelaki,ciri ciri wanita idaman lelaki,lelaki suka perempuan yang bagaimana,lelaki suka perempuan pendiam,tarikan wanita dimata lelaki,lelaki suka perempuan bagaimana,kenali hati lelaki,fakta perempuan kasar,jenis perempuan yang disukai lelaki,ciri ciri perempuan yang disukai lelaki,cara memikat lelaki yang disukai,lelaki suka perempuan,apa yang lelaki suka perempuan buat,perempuan cantik di mata lelaki,Wanita pilihan lelaki,cara memikat hati lelaki di sekolah,perempuan yang disukai lelaki,ciri ciri lelaki suka perempuan,lelaki suka wanita bagaimana,cara mengenali hati lelaki,lelaki suka perempuan comel atau cantik,ciri perempuan idaman lelaki,ciri-ciri perempuan yang disukai lelaki,ciri lelaki suka perempuan,kenali sikap lelaki,kenali wanita,sifat wanita yang disukai lelaki,wanita pendiam di mata lelaki,perangai lelaki mengikut negeri,kenapa lelaki suka pandang perempuan,kenapa lelaki malu dengan perempuan,gadis idaman lelaki,cara memikat lelaki di sekolah rendah,kenapa lelaki suka perempuan cantik,Perempuan kasar,perangai lelaki yang perempuan tak tahu,kesukaan lelaki,ciri wanita disukai lelaki,cara menggoda wanita kesukaan,ciri2 wanita idaman lelaki,adakah lelaki suka perempuan pemalu,ciri wanita idaman,sifat perempuan kasar,tanda lelaki tak suka kita,cara memikat perempuan di sekolah menengah,macam mana nak cantik sekolah rendah,cara lelaki suka perempuan,lelaki suka,perangai perempuan yang lelaki suka,ciri wanita yang disukai lelaki,kenali cara pandangan lelaki,jenis perempuan yang lelaki respect,kenali cara lelaki memikat,perempuan pendiam akan memiliki lelaki handsome?,ciri isteri yang lelaki cari,cara untuk tahu lelaki sekolah menenga suka kepada kita,ciri ciri perempuan matang,ciri wanita kasar,Lelaki paling tak suka,cara nak tahu seseorang itu menghargai kita dengan iklas,kenali lelaki suka,ape tande seorang lelaki yg suka perempuan,Perangai perempuan yang buat lelaki stresa,peragai girlfriend yang digemari ramai orang,pandangan lelaki kepada wanita pemalu,pandangan mata lelaki terhadap wanita diminati,lelaki yg pendiam nak kan perempuan yg macam mana,macam mana sifat perasaan seorang perempuan sekolah,bagaimana wanita tau jika ia disukai,Mata Lelaki tentang sek,perempuan cantik suka lelaki macam mana,bagaimanakah ciri ciri seseorang lelaki sukan kita,perempuan benci jenis lelaki,bagaimana cara mengetahui lelaki memikat wanita,perangai wanita yang di sukai oleh lelaki,perangai wanita yang buat lelaki benci,perangai perempuan sekolah,adakah wanita tertarik dengan lalaki berwatakan lembut,sifat wanita yang digilai lelaki,sifat-sifat perempuan yang disukai lelaki,sifat/pereMpuan melalui cara pandangan mata,sikap wanita buat boyfriend benci,sikap wanita yang disenangi lelaki,sikap wanita yang disukai lelaki,Sikap wanita yang mata sepet,adakah lelaki suka perempuan minta pendapatnya,Tanda lelaki suka dekat kita di zaman sekolah rendah,tanda lelaki terpikat,Tanda2 lelaki cina suka perempuan melayu,adakah lelaki minat dengan wanita yang pendiam,Tidak tertarik dengan lelaki kacak,tipsmenjadi perempuan yg diminati lelaki,6 ciri ciri perempuan yang lelaki suka,sifat yang banyak diminati oleh awek,Sifat wanita yang disukai oleh lelaki pemalu bahasa melayu,perempuan lasak pemalu,adakah wanita benci lelaki pemalu,perempuan yang suka buat lawak,perkara yang disukai lelaki,perkara yang lelaki suka perempuan buat,reaksi muka lelaki bila nampak perempuan yg disukai,sbb diminati lelaki,seks atau cantik piihan lelaki,sifat lelaki yang suka wanita pendiam,sifat perempu,sifat perempuan kasar lawan perempuan lembut,sifat perempuan yang buat lelaki tertarik,15 sebab perempuan disukai ramai,adakah lelaki suka wanita bersukan,wanita yg sempurna dimata suami,lelaki tertarik dgn perempuan yang,CIRI CIRI ORANG YANG SUKA MELUKIS PETAK,cara perempuan cool pikat lelaki handsome,ciri wanita yg lela,ciri yang menarik perhatian lelaki,ciri-ciri wanita yang disukai lelaki,ciriciri remaja yang disukai lelaki kacak,fakta lelaki berwatakan lembut,fakta Lelaki romantik ada lh lelaki tak pandai,Cara nak menjadi wanita yang sempurna di agama cina,gadis pilihan comel,gadis pilihan lelaki,gadis yang lelaki suka,gambar perempuan disukai lelaki,Jampi untuk membuat kanak kanak lelaki tertarik kepada seorang budak perempuan,Ciri wanita gedik dimata lelaki,ciri suara lelaki yang matang,ciri ciri lelaki suka perempuan nak buat isteri,ciri ciri perempuan yang membuat lelaki tertarik,CIRI CIRI WANITA BERSIKAP AYU,ciri ciri gadis yang laki suka,ciri ciri wanita yang lelaki cari,ciri ciri wanita yang lelaki simple suka,ciri ciri wanita yg lelaki,ciri ciri cowok yang cewek minati ramai,ciri ii wanita yg lelaki minati,ciri muka lelaki yang mudah memikat wanita,ciri perempuan comel,ciri 2 perempuan yang lelaki pendiam dan penyabar dan seorang guru,ciri perempuan yang di minati ramai lelaki,jenis gadis yang disukai lelaki,jenis lalki yang minat perempuan kasar,jenis perempuan apakah lelaki suka,Lelaki atau perempuan lebih pemalu,lelaki melayu suka perempuan jenis apa,lelaki minat wanita kasar,cara untuk menyuruh lelaki yang sudah bujang sukakan perempuan yang sudah remaja semasa sekolah menengah,cara lelaki tak suka perempuan,cara lelaki sekolah memikat anda,cara lelaki pandang perempuan untuk buat isteri,cara lelaki layan perempuan,cara berdepan gadis yang disukai,lelaki suka perempuan yang malu,lelaki suka perempuan yg mcm mana,Cara berdepan dengan wanita yang di suka,lelaki suka wanita macam mana,Laki suka perempuan islam?,laki kacak pandang seks kat gadis,jenis perempuan pemalu,Cara nak menjadi perempuan yang disukai ramai pelajar lelaki,cara nak lelaki suka kita,jenis perempuan yang tidak pemalu,jenis wanita yang minat sukan,kata kata perempuan yang matang,cara menjadi perempuan matang dan disukai lelaki,cara mengetahui lelaki terpikat,kenapa aku tak disukai oleh mana mana lelaki,kenapa gadis cina sukakan melayu,Kenapa lelaki suka cari perempuan pandai masak,kenapa perempuan simple cantik,kenapa wanita kasar mudah tertarik dengan lelaki lembut,lelaki tak suka perempuan macam mana
{ 8 comments… add one }
  • amir arif April 15, 2012, 6:34 pm

    saya suka dgn block ni

  • Ayuni April 19, 2012, 8:51 pm

    sya pn sangat suka dngn blok ni. sy ad prtnyaan. mcm mna klau c lelaki bilang sesuatu yang meyakinkn yg dia akan jga n syg c perempuan tp, c lelaki ni sentiasa busy n jrng mmberikn perhatian kpda c prmpuan? apkh itu mndtngkn hal yg positif atw sebalikny? n apkah c perempuan tue ptt lakukan? jengjejengg. XDD

  • tengku June 6, 2015, 11:42 am

    ☺☺☺☺ saya suke tips ni

  • Miss Ruru January 29, 2016, 12:07 pm

    Sy suka sangat block niy . This block srsly bagi semangat kat sy . Thanks Admin .

    • mat jaen September 20, 2016, 9:17 am

      best sgt info ni admin skurang2ny kaum2 taw gak psal info nih

  • nurul nabiatul aunieyaa December 3, 2016, 6:18 pm

    tips yang mnrik ape2 pn thank sbb dh buat blok psl ni blh lh sma amlkn ye wahai wanita sekalian

Leave a Comment