≡ Menu

Kenali Sifat Wanita Yang Lelaki Cari

Sifat-Sifat Wanita

Ramai lelaki yang terpikat pada wanita yang bersikap keibuan, lembut, mengambil berat dan penuh kasih sayang. Wajah keibuan mampu membuat lelaki berasa tenteram ketika sedang stress, cemas dan gelisah dan senang hati ketika mahu bermanja. Jangan tunggu sampai melahirkan baru nak tonjolkan sikap keibuan. Setiap wanita ada potensi keibuan dalam diri masing-masing.

1. Keanak-anakkan

Dalam batas yang wajar, sifat keanak-anakan seorang wanita menjadi daya tarikan di mata lelaki. Mereka berasa terhibur dengan keletah anda. Tetapi tentulah bukan sifat keanak-anakkan yang melampau dan menyakitkan hati tetapi sikap keanak-anakan yang menyenangkan. Misalnya, kemanjaan wanita yang membangkitkan naluri kebapaan dan kelakian lelaki. Wanita ceria membuat lelaki lebih terhibur.

2. Penuh Pengertian

Sikap pengertian wanita membuat lelaki berasa dihargai dan diterima seadanya. Sikap ini tercermin dari perasaan mudah memaafkan, memilih waktu yang tepat untuk berbincang masalah dan sebagainya. Contohnya ketika lelaki melakukan kesilapan, wanita yang berpengertian tidak terus mengeluarkan kata-kata yang kasar atau menuduh bukan-bukan sebaliknya cuba mengerti dulu persoalannya.

3.Menghargai

Wanita yang menghargai lelaki adalah wanita idaman lelaki. Berbeza dengan wanita yang suka diperlakukan dengan lembut, lelaki suka dihargai, dipuji dengan tulus ikhlas dan diberi kepercayaan. Penghargaan dari wanita membuat lelaki berasa bangga.

4. Menjaga Penampilan

Lelaki menyukai wanita yang pandai menjaga penampilannya agar sentiasa kelihatan cantik, bersih, kemas dan menarik. Penampilan yang baik menunjukkan wanita tersebut menghargai dirinya. Dia akan murah senyuman, pandai merawat tubuhnya, meningkatkan kualiti hidupnya dan memberi yang terbaik kepada dirinya. Dia suka dan bersyukur dengan dirinya dan secara tidak langsung memancarkan pesona yang menyebabkan lelaki juga menyukainya. Apabila sudah berumahtangga, wanita tersebut terus menjaga penampilan dirinya dan kesihatan tubuh badan walau sudah beranak-pinak. Siapa yang tidak suka isteri yang masih kelihatan cantik dan ramping walau dah punya anak 3??

5. Pandai berbicara

Lelaki tertarik dengan wanita yang pandai berkomunikasi dan boleh diajak berbual. Walau topik perbualan yang disukai lelaki berbeza dengan topik kegemaran wanita, wanita tersebut dapat mengimbanginya. Dia bukan sekadar teman berbual yang pasif, tetapi dapat memberi respon dan pendapat yang baik. Dia juga tahu menjadi pendengar yang baik, serta mengalihkan topik yang agak serius kepada perbualan yang lebih menarik. Lelaki juga suka dengan wanita yang suka bergurau dan pandai berjenaka serta boleh menerima jenaka lelaki dengan baik dan berfikiran terbuka.

6. Pandai Bergaul dan Menyesuaikan Diri

Wanita yang pandai bergaul dan menyesuaikan diri mempunyai nilai lebih di mata lelaki. Wanita tersebut tahu menghadapi orang yang lebih tua dan cara berhadapan dengan orang yang lebih muda. Apabila berhadapan dengan suasana yang baru, wanita tersebut tidak gentar malah cepat menyesuaikan diri. Dia mudah di ajak ke mana saja dan tidak kekok sam ada di bandar atau di kampung.

7. Menghormati Diri Sendiri

Lelaki suka dengan wanita yang menghormati dirinya sendiri sebagai seorang wanita, bersikap sopan dan mempunyai etika. Wanita yang menghormati dirinya sendiri mempunyai keyakinan dan tahu apa yang baik dan buruk diperlakukan oleh seorang lelaki terhadap dirinya. Jadi dia tahu apa yang dia inginkan dan mahu elakkan serta menjaga maruah dirinya. Dia tidak akan merendah-rendahkan dirinya dan tidak akan membiarkan lelaki memperlakukan dirinya sesuka hati.

8. Simpati dan prihatin

Lelaki suka wanita yang murah hati, mengambil berat, simpati pada nasib yang susah, sayangkan kanak-kanak dan tidak memilih bulu. Kebaikan yang wajar dan spontan mencerminkan hati yang mulia. Ada kecantikan dalaman pada dirinya yang memancar keluar dengan indah & mempesona…

Inilah sifat seorang wanita yang sempurna kerana rupa bukan segala-galanya…

Synthomer
  |  (Unspecified city),
 - 20 Jul 2017

Synthomer's European Graduate Programme (SynGP) offers highly qualified university graduates excellent career prospects and the unique opportunity to create a group wide network of...

Binary.com
  |  (Unspecified city),
 - 20 Jul 2017

Senior Perl Developer. Binary.com is seeking a driven, proactive, and highly experienced Senior Perl Developer. You will write robust, high quality, and production ready code that...

Uber
  |  (Unspecified city), Johor
 - 20 Jul 2017

SIAPA KAMI. Pandu dengan Uber dan dapat bayaran mingguan dalam bentuk tambang dengan membantu komuniti kita bergerak sekitar bandar. Memandu dengan Uber adalah cara hebat untuk me...

Tangent International
  |  (Unspecified city),
 - 19 Jul 2017

Executive Marketing Consultant. We are looking for an Executive Marketing Consultant, who will be result oriented and able to act as a key advisory to the Carrier Network Project,...

Uber
  |  Johor Bahru, Johor
 - 19 Jul 2017

SIAPA KAMI. Pandu dengan Uber dan dapat bayaran mingguan dalam bentuk tambang dengan membantu komuniti kita bergerak sekitar bandar. Memandu dengan Uber adalah cara hebat untuk me...

Binary.com
  |  (Unspecified city),
 - 20 Jul 2017

Cryptocurrency Blockchain Developer. Binary.com is seeking a driven, proactive, and experienced developer with extensive knowledge of cryptocurrency and blockchain concepts. You w...

neuvoo job search kerja-kerja

Incoming search terms:

cara memikat lelaki di sekolah menengah,perangai lelaki,lelaki suka perempuan macam mana,kenali sifat lelaki,ciri perempuan yang disukai lelaki,sikap lelaki,ciri ciri perempuan comel,lelaki suka perempuan yang macam mana,perempuan comel di mata lelaki,tanda lelaki benci kita,ciri ciri perempuan yang lelaki suka,perangai perempuan yang disukai lelaki,kenapa lelaki suka perempuan comel,ciri ciri perempuan idaman lelaki,wanita idaman lelaki,jenis perempuan yang lelaki suka,sifat sifat lelaki,ciri wanita idaman lelaki,ciri perempuan yang lelaki suka,ciri gadis idaman lelaki,perempuan idaman lelaki,sifat perempuan yang disukai lelaki,ciri ciri wanita idaman lelaki,lelaki suka perempuan yang bagaimana,lelaki suka perempuan pendiam,tarikan wanita dimata lelaki,lelaki suka perempuan bagaimana,kenali hati lelaki,fakta perempuan kasar,jenis perempuan yang disukai lelaki,ciri ciri perempuan yang disukai lelaki,cara memikat lelaki yang disukai,lelaki suka perempuan,perempuan cantik di mata lelaki,apa yang lelaki suka perempuan buat,Wanita pilihan lelaki,cara memikat hati lelaki di sekolah,ciri ciri lelaki suka perempuan,perempuan yang disukai lelaki,lelaki suka wanita bagaimana,cara mengenali hati lelaki,lelaki suka perempuan comel atau cantik,ciri-ciri perempuan yang disukai lelaki,ciri perempuan idaman lelaki,kenali sikap lelaki,kenali wanita,ciri lelaki suka perempuan,perangai lelaki mengikut negeri,kenapa lelaki suka pandang perempuan,kenapa lelaki malu dengan perempuan,wanita pendiam di mata lelaki,cara memikat lelaki di sekolah rendah,gadis idaman lelaki,sifat wanita yang disukai lelaki,kenapa lelaki suka perempuan cantik,Perempuan kasar,kesukaan lelaki,perangai lelaki yang perempuan tak tahu,ciri wanita disukai lelaki,cara menggoda wanita kesukaan,ciri2 wanita idaman lelaki,ciri wanita idaman,adakah lelaki suka perempuan pemalu,sifat perempuan kasar,tanda lelaki tak suka kita,cara lelaki suka perempuan,macam mana nak cantik sekolah rendah,lelaki suka,cara memikat perempuan di sekolah menengah,jenis perempuan yang lelaki tak suka,ciri-ciri perempuan yang lelaki suka,perangai perempuan yang lelaki suka,ciri wanita yang disukai lelaki,cara pandangan lelaki suka dekat perempuan,lelaki yang paling baik lelaki yang pandai masak,Lelaki paling tak suka,perangai wanita yang disukai lelaki,ciri ciri wanita yang lelaki suka,jenis perempuan yang lelaki respect,ciri isteri yang lelaki cari,kenali cara lelaki memikat,lelaki tidak suka perempuan yang macam mana,kenali cara pandangan lelaki,sifat perempuan yang lelaki suka,kenali lelaki suka,ciri wanita kasar,adakah lelaki suka perempuan manja,7 kekurangan perempuan yang diminati lelaki,sbb lelaki malu tgok wanita,cara untuk tahu lelaki sekolah menenga suka kepada kita,ciri ciri perempuan matang,sbb lelaki minat wanita,ciri ciri perempuan yang lelaki inginkan di sekilah,cara nak tahu seseorang itu menghargai kita dengan iklas,lelaki suka perempuan yang?,lelaki suka perempuan yg macm mna ?,lelaki suka perempuan yang matang,sikap orang yang suka berbual,Sikap org lelaki idaman,lelaki suka perempuan yang malu,sikap perempuan yang disukai lelaki,Sikap wanita yang mata sepet,suara wanita idaman lelaki,lelaki yang benarbenar kan perempuan,lelaki suka perempuan yg mcm mana,sifat wanita yang,lelaki tertarik kepada wanita,sifat wanita yang l,sifat wanita yang lelaki cari,sifat yang disukai ramai lelaki,sifat yang lelaki suka dari perempuan,sifat/pereMpuan melalui cara pandangan mata,lelaki tak suka perempuan macam mana,lelaki suka wanita macam mana,lelaki suka wanita jenis,sikap lelaki suka tengok dari wanita,lelaki suka tak perempuan pendiam,suka seorang perempuan,tanda lelaki benci perempuan,Tanda lelaki suka dekat kita di zaman sekolah rendah,Lelaki suka akan perempuan yang mcm budak2 tetapi cute atau tidak suka,wanita idaman lelaki?,lelaki muda dan perempuan tua,lelaki minat wanita kasar,wanita idaman remaja lelaki,lelaki melayu suka perempuan jenis apa,lelaki lebih suke wanita bagaimana?,lelaki lebih meminati perempuan yang bagaimana,lelaki kelakar punya wanita idaman macam mana?,lelaki ingin kn maruah wanita,lelaki suka budak,lelaki suka ke dekat perempuan yang pendiam,lelaki suka perangai perempuan yang macam mana,tanda lelaki suka kita,lelaki tak suka perempuan pendiam,tanda2 lelaki sukakan wanita,lelaki suka perempuan jenis apa,tanda2 perempuan dan lelaki suka sama suka dalam diam,tip wanita yang lelaki paling suka,tips kegemaran lelaki,Tips lelaki tidak suka sikap perempuan,tips tambat hati suami,tipsmenjadi perempuan yg diminati lelaki,lelaki ikhlas mencintai,perempuan yang lawak buat lelaki suka,pilihan lelaki pemalu,reaksi muka lelaki bila nampak perempuan yg disukai,perempuan benci jenis lelaki,perangai yang diminati lelaki pendiam,remaja perempuan yang pemalu,sbb wanita diminati lelaki,sebab memilih perempuan kasar jadi gf,perangai wanita yang di sukai oleh lelaki,seks atau cantik piihan lelaki,sifat doktor lelaki muda,Perangai perempuan yang buat lelaki stresa,perwatakan perempuan suka seseorang lelaki#spf=1,perempuan cina tak suka mata sepet,perempuan tua sikap perasan,perempuan pilihan lelaki,perempuan yang sim,perempuan pendiam malaysia,perempuan lebih suka dipuji comel atau cantik,perempuan lasak pemalu,perempuan yang suka buat lawak,perkara yang buat lelaki tertarik dengan perempuan,perkara yang dibenci lelaki terhadap wanita,perkara yang disukai lelaki,perkara yang lelaki suka perempuan buat,sifat lelaki yang menyukai wanita,sifat lelaki yang suka wanita pendiam,sifat perempuan yang buat lelaki tertarik,mengapa perempuan suka lelaki yang pendiam,mengapa lelaki malu depan perempuan cantik,sikap wanita buat boyfriend benci,Mata Lelaki tentang sek,macam mana sifat perasaan seorang perempuan sekolah,macam mana remaja nak penampilan cantik,macam mana nak tahu perempuan suka kita sekolah menengah,sifat perempuan yang lelaki tidak suka,sifat perempuan yg disukai lelaki,lelaki yang menghargai,muka perempuan yang disukai lelaki pendiam,nak tahu perangai seseorang perempuan,perangai perempuan di sukai lelaki,perangai macam perempuan,perangai lelaki suka dari wanita,sifat perempu,sifat perempuan kasar lawan perempuan lembut,sifat perempuan y cute bagi lelaki,peragai girlfriend yang digemari ramai orang,pandangan lelaki terhadap wanita pendiam,pandangan lelaki terhadap perempuan kasar,pandangan lelaki kepada wanita pemalu,pandangan lelaki kalau wanita suka kanak kanak,lelaki yang matang dan hensem sukakan perempuan yang macammna,ciri muka lelaki yang mudah memikat wanita,cara2 kenali perempuan yang comel,cara untuk menyuruh lelaki yang sudah bujang sukakan perempuan yang sudah remaja semasa sekolah menengah,cara untuk menjadi girlfriend yang digemari lelaki,cara untuk buat lelaki suka dngn perangai perempuan,cara perempuan yg lelaki inginkan,cara perempuan tidak disukai lelaki,cara nk buat lelaki bnci seks,cara nak tahu wanita comel,cara nak tahu seseorang tu menyukai kita,cara nak tahu lelaki itu jaga maruah perempuan atau tidak,Cara nak menjadi wanita yang sempurna di agama cina,cara nak menjadi perempuan yang disukai ramai lelaki,cara nak jadi perempuan idaman lelaki,cara nak dapat isteri cantik walau kite tidak kacak,cara nak bagi lelaki yang suka kita benci pada kita budak sekolah menegah,ciri 2 perempuan yang lelaki pendiam dan penyabar dan seorang guru,ciri cir wanita pilihan lelaki,Ciri lelaki sukakan perempuan dengan ikhlas,ciri lelaki suka kita (sekolah menengah),ciri lelaki remaja menyukai perempuan,ciri ii wanita yg lelaki minati,ciri ciri wanita yg sukak cowok seram,ciri ciri wanita yang lelaki simple suka,CIRI CIRI WANITA BERSIKAP AYU,10 sebab kenapa perempuan suka lelaki mata sepet,ciri ciri perempuan suara kasar,ciri ciri perempuan disukai lelaki,ciri ciri lelaki yang di minati perempuan cina,ciri ciri lelaki btul betul suka dan nak khwin degan kekasih nyA,ciri ciri gadis yang mudah buat lelaki tertarik,ciri ciri gadis idaman lelaki mengikut negeri,ciri ciri dan sifat perempuan yg diminati c leleki,Cara menjadi wanita disukai ramai,cara menjadi perempuan matang dan disukai lelaki,cara mengubah perwatakan menjadi perempuan kasar,bila lelaki dah cintakan perempuan,bagaimanakah ciri ciri seseorang lelaki sukan kita,bagaimana wanita tau jika ia disukai,bagaimana cara mengetahui lelaki memikat wanita,apa yang menarik perhatian lelaki terhadap wanita,apa yang lelaki suka pada wanita,apa yang buatkan lelaki suka kita,apa kepercayaan lelaki kepada permpuan,apa akan terjadi apabila lelaki berkejaran dengan perempuan,adakah wanita tertarik dengan lalaki berwatakan lembut,adakah perempuan yang cantik ramai dipikat oleh lelaki,adakah lelaki suka wanita bersukan,adakah lelaki suka perempuan minta pendapatnya,adakah lelaki suka perempuan kasar,adakah lelaki suka dipuji cute,bila lelaki memainkan hati perempuan,bila lelaki tak mampu tenung mata wanita,cara mengetahui lelaki terpikat,cara mengenal lelaki muka serius,cara mengambil hati teman lelaki,Cara memikat lelaki semasa saya masih berlajar disekolah rendah,Cara membuat lelaki sekolah menengah terpikat dengan saya?,cara lelaki tak suka perempuan,cara lelaki pendiam menarik perhatian eanita,cara lelaki pandang perempuan untuk buat isteri,cara lelaki menarik perhatian perempuan diminati,cara laki pikat perempuan yang dia suka,cara berdepan gadis yang disukai,cara benci lelaki,budak lelaki minat budak perempuan macam mana,bila perempuan suka lelaki,bila lelaki tertarik#spf=1,15 sebab perempuan disukai ramai,Lelaki atau perempuan lebih pemalu,kenali sifat wanita,kenali perwatakan lelaki suka wanita,kenali peribadi,kenali lelaki melalui senyuman,kenali cara pandangan mata lelaki,kekurangan wanita buat lelaki terpikat,kekuranga perempuan yang lelaki suka,keburukan wanita ramai kawan lelaki,kata2 untuk orng yg bilang tak aruf tapi dekat dgb wanita lain,kata kata perempuan yang matang,kalau wanita itu benci tapi laki tersebut masih suka kenapa???,jenis wanita yang minat sukan,jenis wanita yang diminati lelaki pemalu,Jenis perempuan yang lelaku suka,jenis perempuan pemalu,kenapa aku tak disukai oleh mana mana lelaki,kenapa gadis cina sukakan melayu,Lelakh suka wanita yang gimana,Laki suka perempuan islam?,laki suka pe,laki kacak pandang seks kat gadis,Knpe lelaki suka minta gambr perempuan,kenapa wanita sukakan lelaki yang pendiam,kenapa wanita melayu comel,kenapa wanita kasar mudah tertarik dengan lelaki lembut,kenapa perempuan suka buat prkr yg malu depan crurh,kenapa perempuan simple cantik,kenapa lelaki ugut wanita,kenapa lelaki tertarik pada wanita?,kenapa lelaki suka perempuan pemalu,kenapa lelaki suka minta gambar,kenapa lelaki suka ambil berat pasal perempun,jenis perempuan kesukaan lelaki,jenis perempuan kasar,jenis perempuan apakah lelaki suka,ciri2 wanita yang lelaki suka,ciri2 wanita kesukaan lelaki,ciri2 perempuan yang lelaki suka,ciri2 perempuan yang lelaki inginkan,ciri2 perempuan di,ciri2 lelaki hensem,ciri-ciri orang yang disenangi ramai,ciri yang menarik perhatian lelaki,ciri wanita yg disukai lelaki,ciri wanita yang lelaki inginkan,ciri wanita yang ingin lelaki suka di zaman srkolah,ciri suara lelaki yang matang,ciri perempuan yg lelaki tak suka,ciri perempuan yang di minati ramai lelaki,ciri perempuan tidak suka apabila lelaki mengurat,ciriciri remaja yang disukai lelaki kacak,ciri² lelaki trpikat perempuan,jenis perangai gadis cina,jenis lelaki yang perempuan suka,jenis lelaki yang menyukai perempuan pendiam,jenis lelaki di sekolah,jenis lalki yang minat perempuan kasar,Jampi untuk membuat kanak kanak lelaki tertarik kepada seorang budak perempuan,gadis pilihan lelaki,gadis pilihan comel,fakta untuk pikat lelaki,fakta tentang lelaki tidak suka,fakta lelaki suka kan perempuan,fakta Lelaki romantik ada lh lelaki tak pandai,fakta lelaki berwatakan lembut,fakta lelaki 40 an,contoh pelajar perempuan yang menggoda,ciri pe,wanita macam mana yang disukai lelaki,wanita yang lelaki sukai
{ 8 comments… add one }
  • amir arif April 15, 2012, 6:34 pm

    saya suka dgn block ni

  • Ayuni April 19, 2012, 8:51 pm

    sya pn sangat suka dngn blok ni. sy ad prtnyaan. mcm mna klau c lelaki bilang sesuatu yang meyakinkn yg dia akan jga n syg c perempuan tp, c lelaki ni sentiasa busy n jrng mmberikn perhatian kpda c prmpuan? apkh itu mndtngkn hal yg positif atw sebalikny? n apkah c perempuan tue ptt lakukan? jengjejengg. XDD

  • tengku June 6, 2015, 11:42 am

    ☺☺☺☺ saya suke tips ni

  • Miss Ruru January 29, 2016, 12:07 pm

    Sy suka sangat block niy . This block srsly bagi semangat kat sy . Thanks Admin .

    • mat jaen September 20, 2016, 9:17 am

      best sgt info ni admin skurang2ny kaum2 taw gak psal info nih

  • nurul nabiatul aunieyaa December 3, 2016, 6:18 pm

    tips yang mnrik ape2 pn thank sbb dh buat blok psl ni blh lh sma amlkn ye wahai wanita sekalian

Leave a Comment