≡ Menu

Anda Ada Masalah Gatal Kepala, Rasa Nak Garu Kepala Setiap Masa?

Masalah Rasa Gatal Kepala Bila Bertudung

Sekarang dah rasa selesa dah bila bertudung. Dah tak risau pasal cuaca panas. Kalau tak asyik senget je tudung. Malu kat kawan-kawan dalam office bila asyik tergaru-garu. Mesti kawan-kawan kata “Tak cuci rambut la tu tergaru-garu”.

Dulu ni Emma selalu rasa gatal dekat kepala. Bila pakai tudung je mula-mula ok. Lama-lama dah mula rasa rimas sebab rasa macam ada benda je bergerak-gerak dalam tudung. Apa lagi, Emma garu lah. Bila dah garu tudung pun senget. Pergi toilet garu lagi sebelum perbetul tudung.

Dah pakai macam-macam shampoo tapi rasa selesa lepas mandi saja. Lepas tu mula rasa gatal time bekerja. Dah gatal, garu dan lama-lama banyak rambut gugur. Emma pakai tudung lebih dari 8 jam sehari. Memang tak sabar rasa nak balik rumah nak mandi shampoo rambut.

Satu hari tu Emma masuk bilik kawan Emma nak hair dryer. Lepas tu Emma nampak satu produk warna biru jernih dalam botol kat atas meja. Emma tanya kawan Emma si Wanie tu, apa benda CoolHijab ni?

Wanie bagi tau yang CoolHijab ni serum rambut yang dirumus eksklusif untuk wanita berhijab. Ia memang dibuat khas untuk wanita berhijab. Wanie dah pakai ni lebih dari 1 bulan. Patutlah rambut Wanie makin cantik bersinar dan bau wangi. Tengok Wanie pakai tudung rileks je tak ada masalah. Dah ramai wanita berhijab jadikan CoolHijab wajib ada dalam handbag.

Emma pun try la dalam 4 picit atas tapak tangan. Gosok sikit lepas tu sapu pada rambut sampai kena kulit kepala. Wah, tak sampai 10 saat Emma dah rasa sejuk je kat kepala siap rasa macam diurut-urut. Baunya sangat wangi. Rasa tenang je kepala ni.

Emma terus pakai tudung dan pergi kerja seperti biasa. Seharian kerja hari ni, langsung tak rasa gatal dekat kepala. Biasa bila tengahari je mesti rasa nak garu-garu sebab gatal. Bagus la CoolHijab ni. Patutla jadi pilihan wanita berhijab. Kena ada sebotol lepas ni. Wajib pakai hari-hari. Besnya pakai CoolHijab

===============================================
Masalah Gatal Kepala? Rasa Nak Garu Kepala Setiap Masa?
===============================================

Dapatkan Promosi hebat Serum Rambut CoolHijab.
bukan RM120, bukan RM100.
Harga asal RM90… tapi kita ada DISKAUN lagi.

.

Jika anda mahu DISKAUN, sila taip ” COOLHIJAB ” dan

Wassap ke 014-5444383 sekarang.
Wassap ke 014-5444383 sekarang.
Wassap ke 014-5444383 sekarang.

.

atau PM kami No.HANDPHONE anda dengan segera untuk dapatkan harga PROMOSI !

 

 

SIAPA BOLEH GUNA COOLHIJAB

✔ WANITA BERKAHWIN
✔ ANAK DARA
✔ WANITA SELEPAS BERSALIN
✔ WANITA YANG BEKERJA BERTUDUNG 8 JAM SEHARI
✔ WANITA YANG BEKERJA DIBAWAH CUACA PANAS
✔ LELAKI YANG MEMAKAI KOPIAH, SERBAN DAN HELMET
✔ KANAK-KANAK YANG RAMBUT ‘MAKAN BANTAL’

INFO COOLHIJAB

1. Menghilangkan bau hapak & kurang enak pada rambut.
2. Menyejukkan kepala & rambut.
3. Melembutkan rambut.
4. Mengurangkan kelemumur.
5. Mengelakkan kegatalan kepala.
6. Memperbaiki rambut rosak.
7. Pertumbuhan rambut baru.
8. Merawat kepala berminyak.
9. Melegakan sakit kepala.
10. Memberi kesegaran minda.
11. Rambut wangi 24 jam.
12. Bertindak balas ketika kepala berpeluh.
13. Tidak melekit & berminyak.
14. KKM: NOT150504027K

Ramai yang dapat menghilangkan dan mengurangkan masalahRAMBUT BERBAU dan KEGUGURAN RAMBUT. Lebih 50,000 telah menggunakan CoolHijab sejak dari 2014.

Wassap ke 014-5444383 sekarang.
Wassap ke 014-5444383 sekarang.
Wassap ke 014-5444383 sekarang.

.

* Free Delivery Poslaju terus ke lokasi anda dlm tempoh 48jam waktu bekerja.
p/s : Tempahan Online untuk 3 unit akan mendapat double xtra diskaun

SFG Engineering Services
  |  Nilai, Negeri Sembilan
 - 18 Apr 2019

We have a upcoming project in Malaysia for Excavator Operators and Wheel Loaders for rock dumping. If you are available, please send a updated CV, copy of passport and all trade qu...

Shibsi Technologies Private Limited
  |  null, null
 - 15 Apr 2019

Essential Responsibilities and DutiesAnalyze, design, develop, and maintain products. assist in commercialization.Assist in identifying and organizing requirements. Apply usability...

SFG Engineering Services
  |  Nilai, Negeri Sembilan
 - 18 Apr 2019

Shovel Operators needed for contract in Malaysia. Please send a updated CV, copy of passport and all trade qualification certificates to rosemary sfgengineering.co.za. Must have a ...

Shibsi Technologies Private Limited
  |  null, null
 - 15 Apr 2019

Essential Responsibilities and DutiesAnalyze, design, develop, and maintain products. assist in commercialization.Assist in identifying and organizing requirements. Apply usability...

SFG Engineering Services
  |  Nilai, Negeri Sembilan
 - 18 Apr 2019

Barge Masters needed for project in Malaysia. Please send updted CV, copy of passport and all trade qualifiation certificates to rosemary sfgengineering.co.za. Must have experiense...

Constructions Métalliques Florentaises
  |  Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur
 - 18 Apr 2019

Entreprise Le Groupe CMF (195 personnes, 33 M. de CA), est le spécialiste reconnu de la gestion du climat. clés en main. dans les serres (horticole, maraîchère) et bâtiment ERP (ja...

neuvoo job search kerja-kerja

{ 0 comments… add one }

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.