≡ Menu

Floral Mask

Floral Mask

Apa itu Flora Mask?? Fungsinya?? Kelebihannya?? Mask ni dibuat daripada arang. Fungsi utamanya adalah untuk menghapuskan BINTIK HITAM DAN PUTIH. Sesuai sangat utk mereka yang ada MASALAH KULIT BERMINYAK..bila kulit berminyak cik jerawat datang berlumba-lumbalah nak tumpang singgah dekat pipi comel korang betul tak? hehe Yang paling BEST, mask ini juga bertindak meransang penghasilan tisu-tisu baru dan memudahkan detoxifikasi, jadi kulit kita ni susah nak keluar jerawat sebab mask ni dah tolong detoxkan.

Yang sangat BESTNYA , mask ni sesuai utk semua jenis kulit LELAKI dan PEREMPUAN. Beli satu kongsi satu keluarga pun boleh.

Flora Mask

FUNGSI FLORAL MASK : 

1.  Melindungi kulit dari pencemaran, dengan tindakan yang lembut tanpa menipiskan kulit.

2. Sangat efektif untuk menanggalkan sel-sel kulit mati, kotoran degil, bintik-bintik hitam dan putih dari liang pori kulit.

3.  Membantu mengawal masalah kulit berminyak

4. Detoksifikasi kan kulit wajah, hapuskan toksin punca jerawat serta bertindak meransang penghasilan tisu-tisu baru yang lebih sihat

5.  Disarankan untuk kulit sensitif dan berjerawat.

7  BAHAN AKTIF PRODUK : * Mempunyai MOISTURE COMPLEX untuk mengembalikan kelembapan kulit kering dan kusam serta tanda-tanda penuaan

* Vitamin A, B3, C dan E untuk membantu merawat masalah jerawat dan jeragat

* Q10 berfungsi menganjal/menegangkan kulit serta mengurangkan kedutan halus

* HYALURONIC ACID berperanan melindungi kulit dari pencemaran dan sinar UV

* Juga ekstrak LAVENDER dan KOLAGEN, gabungan ideal untuk kecantikan dan kesihatan kulit!

CARA GUNA FLORAL MASK:

1. Sapu masker secara lembut dan nipis pada bahagian bermasalah atau pada keseluruhan wajah.

2. Biar kering 30 minit sebelum ditarik dari bahagian bawah ke arah atas.

3. Rasai sensasi sejuk dan dingin serta kewangian aroma lavender sepanjang pemakaian, dan rasai kelembutan kulit wajah sebaik masker ditanggalkan.

4. Gunakan 2-3 kali seminggu untuk hasil berpanjangan.

Floral Masker boleh di pakai lelaki dan juga perempuan.

Flora masker warna ungu sahaja.

Flora Mask

Berikan saya beberapa minit untuk saya menghuraikan cara guna Flora Mask kepada anda video yang ini:

 

Incoming search terms:

flora mask,flora mask untuk kulit berminyak,floral mask
{ 0 comments… add one }

Leave a Comment

Next post:

Previous post: