≡ Menu

Cara Perempuan Goda Lelaki Tanpa Disedari Yang Perlu Anda Tahu

Cara Perempuan Goda Lelaki
Zaman ini, bermacam-macam perkara yang tidak pernah kita terfikir akan terjadi telah pun terjadi. Bukan sekali, tetapi berkali-kali. 
Siapa sangka di zaman ini lelaki bergelar datuk boleh tergoda dengan cucu sendiri? Si bapa pula boleh menerkam anak perempuan yang lahir dari rahim isteri sendiri? Orang yang kita percayai seperti pengawal keselamatan yang dulu kita boleh harap, sekarang sudah berani memperkosa? 
Tidakkah mereka mempunyai rasa belas kasihan dengan darah daging mereka sendiri sehingga sanggup meratah kaum hawa yang nyata lemah dan tidak berdaya melawan kudrat seorang lelaki? Sehinggakan wanita yang menutup aurat pun tidak terlepas dari menjadi mangsa nafsu mereka. Hakikatnya, umum tahu & faham bahawa lelaki mempunyai nafsu. Walaupun hanya satu nafsu tetapi fokusnya lebih kepada nafsu #seksual. Sedarkah kita, sebenarnya ramai perempuan yang cuba mencabar nafsu lelaki? 

Bagaimana? 

“Saya pakai tudung yang lengkap, menutup aurat dengan lengkap. Takkan saya masih menggoda kot?” 

Benar, kita dah sempurnakan penutupan aurat kita dengan pakaian longgar, labuh, tak tipis, pakai stokin, tudung menutup dada. Tetapi di luar, mungkin kita telah melakukan benda-benda ini: 

1. Tunduk 

Tunduk ini cuma jadi salah bila kita berdiri kemudian nak mencapai benda di lantai. Kita pun tak melutut atas lantai, terus capai benda tu. Nah, tak disedari kita dah membiarkan bahagian punggung terdedah untuk dilihat oleh lelaki. Setiap inci tubuh wanita adalah terlalu indah di mata lelaki. 

2. Lirikan mata juga mencetuskan nafsu lelaki 

Lebih senang lagi, menjeling. Lagi-lagi yang saja buat lirikan mata manja, menggoda dan minta perhatian. Percayalah, lelaki boleh tercabar dengan hanya lirikan dan jelingan wanita. Bagi kita mungkin biasa, bagi mereka ini sangat seksi dan menggoda. 

3. Lenggok Badan

Tahukah kita, cara kita berjalan pun boleh membuat nafsu lelaki tercabar? 

Ini pengalaman saya bila seorang lelaki yang duduk berhampiran melihat seorang gadis berjalan ala catwalk (bagi saya itu cara dia berjalan semula jadi), mengatakan caranya berjalan sangat menarik perhatian. 

4. Mencabar nafsu lelaki dengan senyuman 

Pernah dengar kata-kata ‘dari mata turun ke hati’? Ini bukan sekadar kata-kata biasa tapi betul-betul terjadi. 

Seperti yang saya katakan tadi, tak ada bahagian tubuh wanita yang tak indah di mata lelaki. Apalagi bila bercakap soal bibir. 

Senyum adalah sedekah tetapi senyumlah dengan cara yang betul. Depan lelaki ajnabi, senyum nipis cukuplah. Kita boleh bezakan senyum mesra, manis, tawar dan nipis kan?

Senyum mesra dan manis tu, sila simpan dan tayangkan pada suami dan anak saja. 

Mungkin kita mengeluh. Lelaki ni tak habis-habis dengan nafsu. Betullah. Tapi takkan kita mahu biarkan ia terus berleluasa? 

Ayuh jadi sebahagian cara mengurangkan nafsu lelaki dengan cara berhenti mencabarnya. Insyaallah, mudah-mudahan kita termasuk dalam golongan yang dilindungi Allah s.w.t.

DHR International Neumann Deutschland GmbH - München
  |  Kuala Lumpur, Kuala Lumpur
 - 20 Oct 2017

CTPartners Neumann Europäisches Unternehmen in High Tech Gebäudetechnik Unser Kunde gehört zu den weltweit führenden Anbietern von Zugangssystemen für Gebäude, Parkhäuser und Veran...

Leading Medical Device Company
  |  (Unspecified city),
 - 20 Oct 2017

Description. Single contributor roleBased in KL, Malaysia PURPOSE The successful incumbent will be responsible for expanding the company's business field in assigned region. He She...

FMCG Market Leader
  |  (Unspecified city),
 - 20 Oct 2017

Description. Reporting to the CFO, you will be responsible for finance decision support for their supply chain operations. This will include active partnership with Supply Chain an...

Robert Walters - Malaysia
  |  Kuala Lumpur, Kuala Lumpur
 - 20 Oct 2017

About the. Senior Analyst, MFRS9 Project. role. In this highly critical role, you will be responsible for implementation of the new MFRS 9 framework as well as working closely wit...

Standard Chartered Global Business Services Sdn Bhd
  |  Kuala Lumpur, Kuala Lumpur
 - 20 Oct 2017

Reporting & Monitoring. Design comprehensive tracking plan for the Retail Transformation capabilities (digital and non digital program) and align them to the waves. Coordinate eff...

Hong Leong Bank Berhad
  |  Kuala Lumpur, Kuala Lumpur
 - 20 Oct 2017

Job Summary. Works closely with Head of EIM to lead the EDW Section consisting of a team of Data Modellers, ETL Developers & Operations Support and Teradata Specialist. Responsible...

neuvoo job search kerja-kerja

Incoming search terms:

cara goda lelaki,cara nak goda lelaki,cara perempuan mencabar nafsu lelaki,tips goda lelaki,goda lelaki,Macam mana nak goda lelaki,4 cara perempuan mencabar nafsu lelaki,perkara yang mencabar nafsu lelaki,cara menggoda lelaki,cara wanita menggoda lelaki,Cara untuk goda lelaki,cara cara goda lelaki,Cara Perempuan Mencabar Nafsu Lelaki Tanpa Disedari,cara cara perempuan mencabar nafsu lelaki tnpa sengaja,cara nak cabar nafsu lelaki,goda lelaki dengan bibir,Cara pelajar nak goda lelaki,gempal goda lelaki,Cra laki goda wanita,cara² perempuan goda lelaki,wanita goda
{ 0 comments… add one }

Leave a Comment

Next post:

Previous post: