≡ Menu

Cara Perempuan Goda Lelaki Tanpa Disedari Yang Perlu Anda Tahu

Cara Perempuan Goda Lelaki
Zaman ini, bermacam-macam perkara yang tidak pernah kita terfikir akan terjadi telah pun terjadi. Bukan sekali, tetapi berkali-kali. 
Siapa sangka di zaman ini lelaki bergelar datuk boleh tergoda dengan cucu sendiri? Si bapa pula boleh menerkam anak perempuan yang lahir dari rahim isteri sendiri? Orang yang kita percayai seperti pengawal keselamatan yang dulu kita boleh harap, sekarang sudah berani memperkosa? 
Tidakkah mereka mempunyai rasa belas kasihan dengan darah daging mereka sendiri sehingga sanggup meratah kaum hawa yang nyata lemah dan tidak berdaya melawan kudrat seorang lelaki? Sehinggakan wanita yang menutup aurat pun tidak terlepas dari menjadi mangsa nafsu mereka. Hakikatnya, umum tahu & faham bahawa lelaki mempunyai nafsu. Walaupun hanya satu nafsu tetapi fokusnya lebih kepada nafsu #seksual. Sedarkah kita, sebenarnya ramai perempuan yang cuba mencabar nafsu lelaki? 

Bagaimana? 

“Saya pakai tudung yang lengkap, menutup aurat dengan lengkap. Takkan saya masih menggoda kot?” 

Benar, kita dah sempurnakan penutupan aurat kita dengan pakaian longgar, labuh, tak tipis, pakai stokin, tudung menutup dada. Tetapi di luar, mungkin kita telah melakukan benda-benda ini: 

1. Tunduk 

Tunduk ini cuma jadi salah bila kita berdiri kemudian nak mencapai benda di lantai. Kita pun tak melutut atas lantai, terus capai benda tu. Nah, tak disedari kita dah membiarkan bahagian punggung terdedah untuk dilihat oleh lelaki. Setiap inci tubuh wanita adalah terlalu indah di mata lelaki. 

2. Lirikan mata juga mencetuskan nafsu lelaki 

Lebih senang lagi, menjeling. Lagi-lagi yang saja buat lirikan mata manja, menggoda dan minta perhatian. Percayalah, lelaki boleh tercabar dengan hanya lirikan dan jelingan wanita. Bagi kita mungkin biasa, bagi mereka ini sangat seksi dan menggoda. 

3. Lenggok Badan

Tahukah kita, cara kita berjalan pun boleh membuat nafsu lelaki tercabar? 

Ini pengalaman saya bila seorang lelaki yang duduk berhampiran melihat seorang gadis berjalan ala catwalk (bagi saya itu cara dia berjalan semula jadi), mengatakan caranya berjalan sangat menarik perhatian. 

4. Mencabar nafsu lelaki dengan senyuman 

Pernah dengar kata-kata ‘dari mata turun ke hati’? Ini bukan sekadar kata-kata biasa tapi betul-betul terjadi. 

Seperti yang saya katakan tadi, tak ada bahagian tubuh wanita yang tak indah di mata lelaki. Apalagi bila bercakap soal bibir. 

Senyum adalah sedekah tetapi senyumlah dengan cara yang betul. Depan lelaki ajnabi, senyum nipis cukuplah. Kita boleh bezakan senyum mesra, manis, tawar dan nipis kan?

Senyum mesra dan manis tu, sila simpan dan tayangkan pada suami dan anak saja. 

Mungkin kita mengeluh. Lelaki ni tak habis-habis dengan nafsu. Betullah. Tapi takkan kita mahu biarkan ia terus berleluasa? 

Ayuh jadi sebahagian cara mengurangkan nafsu lelaki dengan cara berhenti mencabarnya. Insyaallah, mudah-mudahan kita termasuk dalam golongan yang dilindungi Allah s.w.t.

Incoming search terms:

cara goda lelaki,cara nak goda lelaki,cara perempuan mencabar nafsu lelaki,tips goda lelaki,goda lelaki,Macam mana nak goda lelaki,4 cara perempuan mencabar nafsu lelaki,perkara yang mencabar nafsu lelaki,cara menggoda lelaki,cara perempuan cabar nafsu lelaki,lelaki goda perempuan,Cara untuk goda lelaki,cara nak goda laki,perempuan goda lelaki,nak goda lelaki,cara cara nak goda lelaki,cara wanita menggoda lelaki,cara nak goda,cara mencabar nafsu lelaki,cara lelaki mencabar nafsu perempuan,tip mengoda nafsu janda semok,cara nk goda lelaki,redtube lelaki goda perempuan,Mencabar nafsu lelaki,goda lelaki tanpa sedar,perkara mencabar nafsu lelaki,Perempuan mencabar lelaki dengan nafsu tanpa disedari,macam mana nak goda wanita,wanita godah lelaki,cara2 perempuan mencabar nafsu lelaki tanpa disedari,4 cara perempuan goda lelaki,4 cara perempuan goda lelaki tanpa disedari,cara goda lelaki sendiri,cara goda lelaki#spf=1,cara goda seorang gadis,cara kata mengoda lelaki,cara lelaki goda perempuan tanpa di sedari,cara lelaki godah perempuan,cara mencabar nafsu wanita,cara nak godA seorang lelaku,cara cara perempuan mencabar nafsu lelaki,cara perempuan mencabat,100 cara mencabar nafsu lelaki
{ 0 comments… add one }

Leave a Comment

Next post:

Previous post: