≡ Menu

Cara Perempuan Goda Lelaki Tanpa Disedari Yang Perlu Anda Tahu

Cara Perempuan Goda Lelaki
Zaman ini, bermacam-macam perkara yang tidak pernah kita terfikir akan terjadi telah pun terjadi. Bukan sekali, tetapi berkali-kali. 
Siapa sangka di zaman ini lelaki bergelar datuk boleh tergoda dengan cucu sendiri? Si bapa pula boleh menerkam anak perempuan yang lahir dari rahim isteri sendiri? Orang yang kita percayai seperti pengawal keselamatan yang dulu kita boleh harap, sekarang sudah berani memperkosa? 
Tidakkah mereka mempunyai rasa belas kasihan dengan darah daging mereka sendiri sehingga sanggup meratah kaum hawa yang nyata lemah dan tidak berdaya melawan kudrat seorang lelaki? Sehinggakan wanita yang menutup aurat pun tidak terlepas dari menjadi mangsa nafsu mereka. Hakikatnya, umum tahu & faham bahawa lelaki mempunyai nafsu. Walaupun hanya satu nafsu tetapi fokusnya lebih kepada nafsu #seksual. Sedarkah kita, sebenarnya ramai perempuan yang cuba mencabar nafsu lelaki? 

Bagaimana? 

“Saya pakai tudung yang lengkap, menutup aurat dengan lengkap. Takkan saya masih menggoda kot?” 

Benar, kita dah sempurnakan penutupan aurat kita dengan pakaian longgar, labuh, tak tipis, pakai stokin, tudung menutup dada. Tetapi di luar, mungkin kita telah melakukan benda-benda ini: 

1. Tunduk 

Tunduk ini cuma jadi salah bila kita berdiri kemudian nak mencapai benda di lantai. Kita pun tak melutut atas lantai, terus capai benda tu. Nah, tak disedari kita dah membiarkan bahagian punggung terdedah untuk dilihat oleh lelaki. Setiap inci tubuh wanita adalah terlalu indah di mata lelaki. 

2. Lirikan mata juga mencetuskan nafsu lelaki 

Lebih senang lagi, menjeling. Lagi-lagi yang saja buat lirikan mata manja, menggoda dan minta perhatian. Percayalah, lelaki boleh tercabar dengan hanya lirikan dan jelingan wanita. Bagi kita mungkin biasa, bagi mereka ini sangat seksi dan menggoda. 

3. Lenggok Badan

Tahukah kita, cara kita berjalan pun boleh membuat nafsu lelaki tercabar? 

Ini pengalaman saya bila seorang lelaki yang duduk berhampiran melihat seorang gadis berjalan ala catwalk (bagi saya itu cara dia berjalan semula jadi), mengatakan caranya berjalan sangat menarik perhatian. 

4. Mencabar nafsu lelaki dengan senyuman 

Pernah dengar kata-kata ‘dari mata turun ke hati’? Ini bukan sekadar kata-kata biasa tapi betul-betul terjadi. 

Seperti yang saya katakan tadi, tak ada bahagian tubuh wanita yang tak indah di mata lelaki. Apalagi bila bercakap soal bibir. 

Senyum adalah sedekah tetapi senyumlah dengan cara yang betul. Depan lelaki ajnabi, senyum nipis cukuplah. Kita boleh bezakan senyum mesra, manis, tawar dan nipis kan?

Senyum mesra dan manis tu, sila simpan dan tayangkan pada suami dan anak saja. 

Mungkin kita mengeluh. Lelaki ni tak habis-habis dengan nafsu. Betullah. Tapi takkan kita mahu biarkan ia terus berleluasa? 

Ayuh jadi sebahagian cara mengurangkan nafsu lelaki dengan cara berhenti mencabarnya. Insyaallah, mudah-mudahan kita termasuk dalam golongan yang dilindungi Allah s.w.t.

Mercuri Urval GmbH
  |  Kulim,
 - 19 Jan 2018

Mercuri Urval Senior Elektroingenieur (m w) Anlagenbau & Gebäudetechnik Senior Elektroingenieur (m w) Anlagenbau & Gebäudetechnik M W Group. weltweit führendes Gebäudetechnik. und ...

M+W Group über Mercuri Urval GmbH
  |  Kulim, Kedah
 - 18 Jan 2018

Planung und Projektierung von Elektroarbeiten für den Bau von Hochtechnologie Einrichtungen Sicherstellung einer termingerechten Abwicklung der verantworteten Projekte Implementier...

M+W Group über Mercuri Urval GmbH
  |  Kulim, Kedah
 - 18 Jan 2018

Verantwortliche Planung und Definition des Designs der definierten Projektleistungen sowie der notwendigen Prozessschritte für das Bauprojekt Termingerechte Abwicklung, Kosten. und...

Mercuri Urval GmbH
  |  Kulim,
 - 19 Jan 2018

Mercuri Urval Leitender Ingenieur (m w) Konstruktion und Planung Leitender Ingenieur (m w) Konstruktion und Planung M W Group. weltweit führendes Gebäudetechnik. und Anlagenbauunte...

SRI KDU INTERNATIONAL SCHOOL
  |  (Unspecified city),
 - 17 Jan 2018

Sri KDU. International School offers an outstanding holistic education for children of all nationalities, between ages 5 and 19. The School provides a range of top class learning f...

Clintec
  |  (Unspecified city),
 - 18 Jan 2018

Clinical Trial Coordinator. Malaysia. Permanent Contract Clintec is actively recruiting for clinical professionals to join our expanding global company. By working for Clintec you ...

neuvoo job search kerja-kerja

Incoming search terms:

cara goda lelaki,cara nak goda lelaki,cara perempuan mencabar nafsu lelaki,goda lelaki,tips goda lelaki,Macam mana nak goda lelaki,perkara yang mencabar nafsu lelaki,4 cara perempuan mencabar nafsu lelaki,cara menggoda lelaki,cara wanita mencabar nafsu lelaki,cara2 nk goda lelaki,goda lelaki tanpa sedar,perempuan goda lelaki,taktik nak goda lelaki
{ 0 comments… add one }

Leave a Comment

Next post:

Previous post: