≡ Menu

Cara Menjana Pendapatan Dari Internet Dengan Mudah

cara buat duit dengan cepatBagaimana Anda Boleh Hasilkan RM1380 Dalam Masa 1 Minggu TANPA ADA, JUAL dan PROMOSI PRODUK, dan TANPA MODAL?

Dengar macam HYPE kan? Tapi saya nak kongsikan juga bagaimana..

ALAH BUAT DROPSHIP LAH TU? Saya kata BUKAN!

Kalau dropship kita pilih produk untuk kita jadi agen, kemudian promosikan produk tersebut.

Tapi, saya tidak memilih model bisnes tersebut, SEBAB jadi satu limit bagi saya berkaitan produk, saya TERPAKSA promosikan produk yang ada sahaja.

Tapi kalau saya kata, BEST TAK kalau orang datang pada kita, dan tanya je barang apa, kita kata ADA! ?

Apa yang saya buat?

Kita cuma jadi PERSONAL SHOPPER.

Ya, tukang belikan barang.

Ni Flow apa yang anda boleh buat :

– Anda boleh tanya rakan-rakan ada tak nak cari sebarang produk, saya nak tolong dapatkan pada harga LAGI RENDAH dari pasaran tempatan.

– Kemudian mereka berikan nama dan gambar produk.

– Tugas anda cuma survey harga pasaran, dan kemudian, cari produk tersebut dari supplier DI CHINA ( sebab kebanyakkan produk yang ada keliling kita memang datang dari sana ( kecuali makanan, kosmetik dan produk tempatan )

– Anda bandingkan harga dan cari mana yang termurah, dan anda boleh letakkan setiap barang tersebut sedikit caj.

Contoh : Produk X
Harga pasaran tempatan RM70
Harga Dari China RM30
caj Pelanggan RM10

– Jadi kemudian, beritahu dia, okay, produk ni boleh dapat, tapi kena tunggu dalam MASA SEMINGGU untuk sampai, harga CUMA RM40.

– So kebanyakkan dari mereka bersetuju, sebab harga memang jauh lagi rendah dari pasaran tempatan walaupun sebenarnya kita dah letakkan caj disitu.

– mereka setuju beli, buat bayaran, anda tolong orderkan barang tersebut, terus hantar ke rumah mereka.

Jadi, secara tak langsung, sebenarnya anda tak perlu ada sebarang produk pun, mereka yang datang bawa produk untuk dicari. Jadi, pasaran anda lagi luas berbanding jika buat dropship je.

Setiap barang anda boleh ambil untung berdasarkan harga modal berbanding harga pasaran. Adakala ada satu barang boleh ambil caj sampai RM50, sebab harga pasaran tempatan sangat tinggi, tapi harga sebenar dari pembekal di China pula sangat rendah.

So, simple je sebearnnya kan?

Ada yang nak cuba?

Cuba lah.. jika tak tahu nak ambil barang dari mana, cuba cari dengan pembekal tempatan dulu.

TAPI kalau anda nak belajar mcm mana nak beli barang murah terus dari CHINA walaupun untuk 1 unit dan buat mcm saya ceritakan di atas.

Saya sarankan lawat laman web ni http://p2u.me/borongchina

Synthomer
  |  (Unspecified city),
 - 26 Jul 2017

Synthomer's European Graduate Programme (SynGP) offers highly qualified university graduates excellent career prospects and the unique opportunity to create a group wide network of...

Uber
  |  George Town, Penang
 - 25 Jul 2017

SIAPA KAMI. Pandu dengan Uber dan dapat bayaran mingguan dalam bentuk tambang dengan membantu komuniti kita bergerak sekitar bandar. Memandu dengan Uber adalah cara hebat untuk me...

Uber
  |  Kuala Lumpur, Kuala Lumpur
 - 25 Jul 2017

SIAPA KAMI. Pandu dengan Uber dan dapat bayaran mingguan dalam bentuk tambang dengan membantu komuniti kita bergerak sekitar bandar. Memandu dengan Uber adalah cara hebat untuk me...

Binary.com
  |  (Unspecified city),
 - 24 Jul 2017

Senior Back End Developer. Binary.com is seeking a driven, proactive, and highly experienced Senior Back End Developer. You will write robust, high quality, and production ready c...

Binary.com
  |  (Unspecified city),
 - 26 Jul 2017

Cryptocurrency Blockchain Developer. Binary.com is seeking a driven, proactive, and experienced developer with extensive knowledge of cryptocurrency and blockchain concepts. You w...

Uber
  |  (Unspecified city), Johor
 - 25 Jul 2017

SIAPA KAMI. Pandu dengan Uber dan dapat bayaran mingguan dalam bentuk tambang dengan membantu komuniti kita bergerak sekitar bandar. Memandu dengan Uber adalah cara hebat untuk me...

neuvoo job search kerja-kerja

{ 0 comments… add one }

Leave a Comment