≡ Menu

Anda Ada Masalah Gatal Kepala, Rasa Nak Garu Kepala Setiap Masa?

Masalah Rasa Gatal Kepala Bila Bertudung

Sekarang dah rasa selesa dah bila bertudung. Dah tak risau pasal cuaca panas. Kalau tak asyik senget je tudung. Malu kat kawan-kawan dalam office bila asyik tergaru-garu. Mesti kawan-kawan kata “Tak cuci rambut la tu tergaru-garu”.

Dulu ni Emma selalu rasa gatal dekat kepala. Bila pakai tudung je mula-mula ok. Lama-lama dah mula rasa rimas sebab rasa macam ada benda je bergerak-gerak dalam tudung. Apa lagi, Emma garu lah. Bila dah garu tudung pun senget. Pergi toilet garu lagi sebelum perbetul tudung.

Dah pakai macam-macam shampoo tapi rasa selesa lepas mandi saja. Lepas tu mula rasa gatal time bekerja. Dah gatal, garu dan lama-lama banyak rambut gugur. Emma pakai tudung lebih dari 8 jam sehari. Memang tak sabar rasa nak balik rumah nak mandi shampoo rambut.

Satu hari tu Emma masuk bilik kawan Emma nak hair dryer. Lepas tu Emma nampak satu produk warna biru jernih dalam botol kat atas meja. Emma tanya kawan Emma si Wanie tu, apa benda CoolHijab ni?

Wanie bagi tau yang CoolHijab ni serum rambut yang dirumus eksklusif untuk wanita berhijab. Ia memang dibuat khas untuk wanita berhijab. Wanie dah pakai ni lebih dari 1 bulan. Patutlah rambut Wanie makin cantik bersinar dan bau wangi. Tengok Wanie pakai tudung rileks je tak ada masalah. Dah ramai wanita berhijab jadikan CoolHijab wajib ada dalam handbag.

Emma pun try la dalam 4 picit atas tapak tangan. Gosok sikit lepas tu sapu pada rambut sampai kena kulit kepala. Wah, tak sampai 10 saat Emma dah rasa sejuk je kat kepala siap rasa macam diurut-urut. Baunya sangat wangi. Rasa tenang je kepala ni.

Emma terus pakai tudung dan pergi kerja seperti biasa. Seharian kerja hari ni, langsung tak rasa gatal dekat kepala. Biasa bila tengahari je mesti rasa nak garu-garu sebab gatal. Bagus la CoolHijab ni. Patutla jadi pilihan wanita berhijab. Kena ada sebotol lepas ni. Wajib pakai hari-hari. Besnya pakai CoolHijab

===============================================
Masalah Gatal Kepala? Rasa Nak Garu Kepala Setiap Masa?
===============================================

Dapatkan Promosi hebat Serum Rambut CoolHijab.
bukan RM120, bukan RM100.
Harga asal RM90… tapi kita ada DISKAUN lagi.

.

Jika anda mahu DISKAUN, sila taip ” COOLHIJAB ” dan

Wassap ke 014-5444383 sekarang.
Wassap ke 014-5444383 sekarang.
Wassap ke 014-5444383 sekarang.

.

atau PM kami No.HANDPHONE anda dengan segera untuk dapatkan harga PROMOSI !

 

 

SIAPA BOLEH GUNA COOLHIJAB

✔ WANITA BERKAHWIN
✔ ANAK DARA
✔ WANITA SELEPAS BERSALIN
✔ WANITA YANG BEKERJA BERTUDUNG 8 JAM SEHARI
✔ WANITA YANG BEKERJA DIBAWAH CUACA PANAS
✔ LELAKI YANG MEMAKAI KOPIAH, SERBAN DAN HELMET
✔ KANAK-KANAK YANG RAMBUT ‘MAKAN BANTAL’

INFO COOLHIJAB

1. Menghilangkan bau hapak & kurang enak pada rambut.
2. Menyejukkan kepala & rambut.
3. Melembutkan rambut.
4. Mengurangkan kelemumur.
5. Mengelakkan kegatalan kepala.
6. Memperbaiki rambut rosak.
7. Pertumbuhan rambut baru.
8. Merawat kepala berminyak.
9. Melegakan sakit kepala.
10. Memberi kesegaran minda.
11. Rambut wangi 24 jam.
12. Bertindak balas ketika kepala berpeluh.
13. Tidak melekit & berminyak.
14. KKM: NOT150504027K

Ramai yang dapat menghilangkan dan mengurangkan masalahRAMBUT BERBAU dan KEGUGURAN RAMBUT. Lebih 50,000 telah menggunakan CoolHijab sejak dari 2014.

Wassap ke 014-5444383 sekarang.
Wassap ke 014-5444383 sekarang.
Wassap ke 014-5444383 sekarang.

.

* Free Delivery Poslaju terus ke lokasi anda dlm tempoh 48jam waktu bekerja.
p/s : Tempahan Online untuk 3 unit akan mendapat double xtra diskaun

Experteer GmbH
  |  Shah Alam, Selangor
 - 16 Oct 2017

Unser Auftraggeber ist eine international tätige Unternehmensgruppe mit knapp 600 Mitarbeitern an sieben Standorten in Europa, USA, Malaysia und China. Als global agierendes Untern...

DHR International Neumann Deutschland GmbH - München
  |  Kuala Lumpur, Kuala Lumpur
 - 15 Oct 2017

CTPartners Neumann Europäisches Unternehmen in High Tech Gebäudetechnik Unser Kunde gehört zu den weltweit führenden Anbietern von Zugangssystemen für Gebäude, Parkhäuser und Veran...

Phosphea
  |  Kuala Lumpur, Kuala Lumpur
 - 15 Oct 2017

Our ambition. Innovate. Our mission. Overcome future nutritional challenges. As a specialist in Plant & Animal Nutrition, and Food Industry, within Groupe Roullier, we cultivate ou...

RegionUP
  |  (Unspecified city),
 - 17 Oct 2017

Description. KL based roleLeading international financial company Excellent salary package This well known international financial services company in is looking for an experienced...

RegionUP
  |  (Unspecified city),
 - 17 Oct 2017

Description. Key job responsibilities include. Acts as CEO's first point of contact with people from both inside and outside of the organisation. Organising and managing diaries an...

RegionUP
  |  (Unspecified city),
 - 17 Oct 2017

Description. Our client is a global leader in developing innovative and leading edge technology solutions for its international construction professionals. It consists more than 20...

neuvoo job search kerja-kerja

Incoming search terms:

kepala gatal pakai tudung
{ 0 comments… add one }

Leave a Comment